На данашњем делу курса обрађено је неколико проблема са којима се сусрећемо у раду. Акценат је стављен на идентификацију проблема, а затим на осећања која се појављују у процесу учења. Важно је да ученици осећају сигурност приликом давања одговора на часу. Да би се то остварило, потребно је створити атмосферу разумевања. Највећи блокатори креативности су заправо осећања. Идентификацијом проблема откривамо могућности и самим тим се проширују границе креативности, односно изградњом емпатије деблокира се креативност. Дизајнерско мишљење подразумева да наставник уме на различите начине да приступи решавању проблема. Као један од алата за тестирање креативности споменут је Торансов тест креативности. Суштина теста је да се ученику да део неког облика који ће он да доврши на свој креативни начин. 

У раду би требало да прукпљамо све информације које можемо, а то значи укључивање свих елемената у процес учења: ум, тело, емоције. Ова три елемента би требало да буду усклађена како би се одблокирало креативно размишљање. 

Креативност представља „кршење правила”, односно креативност је другачији начин учења и подучавања. Потребно је променити приступ учењу и водити се правилима 4C: creativity, communication, collaboration, critical thinking (креативност, комуникација, сарадња и критичко мишљење). Потребано је ове вештине повезати са наставним садржајем што је више могуће. Ово су вештине које су потребне појединцу у 21. веку. 

Учење је окренуто ка ученику и његовом процесу учења, односно ученик бира шта и како ће да учи, како да стиче нова сазнања и како да унапреди компетенције које већ поседује. 

У другом делу данашњег курса посетили смо Музеј савремене уметности Каталоније. Задатак у музеју се радио у паровима. Један члан је везао очи, док је други морао да са што више детаља опише слику коју види. Циљ задатка је да се развије емпатија код онога ко подучава како би боље разумео потребе оних које подучава. Сваки наставник би требало да разуме потребе ученика и да од личности наставника зависи атмосфера која се креира на часу. Ученик зависи од онога шта му наставник каже. 

Домаћи задатак је био да сликамо неки од експоната у музеју који је оставио највећи утисак на нас и слика ће послужити за сутрашње активности на курсу. 

Слободно време након веома активног дана искористили смо да обиђемо још неке од културних знаменитости Барселоне.